Перефарбовані…


Політична вага партії «Батьківщина» за досить тривалий період її діяльності неодноразово коливалася залежно від багатьох чинників, які призводили або до тріумфу та отримання керівних позицій у політичному житті України, або ж до нищівних поразок. Свого електорального «дна» «Батьківщина» досягла в жовтні – листопаді 2014 р., після того як партійні ряди покинуло багато перспективних та амбіційних політиків, які були соратниками Ю. Тимошенко до і під час революційних подій у країні, однак вирішили розпочати самостійну політичну кар’єру без прив’язки до бренду «Батьківщини» та її лідера. Утім, ці процеси пішли на користь «Батьківщині» та її лідеру. Партія заявила про початок «очищення партійних рядів», потреба в якому, скоріше за все, з’явилася через брак реальних кадрів та нових фінансових донорів на місцях. Неучасть партії в гучних скандалах і свідоме дистанціювання її головних функціонерів від дій уряду створили передумови для поступового відновлення довіри виборців. 
Лідерка партії Юлія Тимошенко активно готується до президентських виборів 2019 року. Вона проводить великі форуми, знімає промо-ролики і розміщує рекламу в ЗМІ. Тимошенко давно сформувала передвиборчий штаб. І хоч у своїй програмі вона робить ставку на все нове — терміни, технології, електорат, майже усі головні напрямки вона віддала давнім соратникам. 
Так, більшість колишніх регіоналів не були готові зриватись з насиджених місць і втікати з країни, боялись брати до рук зброю, адже не готові були вмирати за свої маєтки, тому обрали не раз перевірений та надійний спосіб залишитись в українській політиці: провести ребрендінг.
Ось що ми отримали – Старобільський виборчий штаб «Батьківщини» представляють Галина Світлична та Галина Кіпа, панянки котрі у 2014 році хлібом і сіллю вітали О.Мозгового, всіляко сприяли запровадженню «русского мира» на Луганщині. Свою раптову підтримку леді «Ю» висловили також сірі кардинали області Валерій Пахніц та Микола Гапочка. До слова, останній у політичних поглядах дуже не розбірливий. І «За єдину Україну», і «Аграрна партія», і «Батьківщина», і Партія регіонів, і нарешті аж довірена особа Януковича. Зробивши вигляд публічного покаяння, або й узагалі без зайвих слів запропонувавши фінансові бонуси представникам політичних сил, вони перефарбувались і влились в ряди нових проектів. Отже, як показує аналіз електоральних позицій лідера партії «Батьківщина» Ю.Тимошенко напередодні виборів, вона, стартуючи з ненайкращих позицій, але обравши актуальні меседжі і вдало використовуючи помилки своїх конкурентів та соратників, укотре почала відвойовувати симпатії виборців.
Обираючи на виборчій дільниці, за кого віддати свій голос, необхідно дивитись не на прізвище кандидата, а на його команду у кожному населеному пункті, так як перефарбовані "регіонали" радіаційно забруднені, тому всі вироби, в яких їх використовують, дуже сильно "фонять"… Все ж таки їх місце - політичний смітник!
І на останок – біло-сердешні на ці вибори змінили кольори своєї партійної символіки, які чомусь асоціюються з «регіоналами».
Share on Google Plus
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 коментарі:

Дописати коментар