У Криму окупаційна влада повернула в своє управління приватну «Крымскую газету»

Окупаційна влада Криму перетворила приватне щоденне друковане видання «Крымская газета», яка виходить у Сімферополі (Крим), на свій офіційний рупор. Газета в нинішньому році відзначає 80-річчя, повідомляє видання «Крым.Реалии».
Так звана «Рада міністрів» окупованого Криму постановила створити державну казенну установу «Редакція «Крымская газета»» для випуску однієї з найстаріших газет регіону. Таке рішення прийнято 28 жовтня на виїзному засіданні кримського «уряду» в Ялті.
«"Крымская газета", на жаль, так вийшло свого часу, була виведена зі сфери державного управління. Ми неодноразово отримували приписи прокуратури, що нам потрібно мати офіційний друкований орган. Може виникнути проблема потім з застосуванням актів, які були прийняті Радою міністрів, тому що відсутня процедура їх офіційного опублікування. Власного кажучи, в цих цілях ми і розробили проект постанови про створення державної казенної установи», - пояснив на засіданні так званий «віце-прем'єр» Криму Дмитро Полонський.
Зі свого боку самопроголошений «прем'єр-міністр» Криму Сергій Аксьонов підкреслив, що потрібно скоординувати роботу редакцій видання «Крымская газета»»  та видання «Держради» «Крымские известия», щоб державні ЗМІ «не перетиналися», а кількість виходів видань було регламентовано.
Нагадаємо, у 2012 році Сергій Тихий, який раніше був шеф-редактором «Газеты по-киевски», став головним редактором видання «Крымская газета». За словами пана Тихого, «власниками газети є люди, які раніше працювали в цьому виданні». «Крымская газета» станом на 2012 рік - приватне російськомовне видання, що існує з 1934 року, розповсюджується в Криму.
Сергій Тихий залишив посаду головного редактора цього видання у березні поточного року. Він став позаштатним радником голови КМДА.
За свою історію газета декілька разів змінювала назву: «Всесоюзная здравница», «Курортные известия», Сталинское знамя», «Курортная газета», «Советский Крым», «Курортный Крым», «Крымская газета». «З 1 листопада 2011 року редакція газети знаходиться в Сімферополі, над її випуском працює понад 20 осіб», - йдеться на сайті видання.


Share on Google Plus